Re: Internet przez satelitę gdzie w Warsz

Autor: BossMAN (ak_at_man.pulawy.pl)
Data: Thu 14 Aug 2003 - 12:01:39 MET DST

Sierp wrote:

> Dnia Thu, 14 Aug 2003 04:33:20 +0000 (UTC)
> "grisza" <grisza_at_cpi.pl> naskrobał(a):

> a ktos wie cos na temat prawdziwego inetu via satelite?
> a w zasadzie nie inetu - interesuje mnie WAN miedzy warszawa a pragą (tą
> czeską :-) i byc moze w przyszlosci miedzy innymi lokacjami w europie
> wschodniej.
> przepustowosci interesuja mnie niskie (64-128Kbps), ale musza byc trwale
> (znajomy wczoraj mi opowiadal ze maja wlasnie taki WAN przez satelite
> i niestety pada przy bardzo silnym deszczu - a na to sobie pozwolic
> nie moge...)
> [...]
Praw fizyki nie przeskoczysz i jezeli rzeczywiście mocno pada to sygnał
siada.
Znają ten przypadek ci co korzystają z telewizji przez satelite.
Inna sprawa, ze dluzszej przerwy niz 15 minut nie zaobserwowalem.
W zimie dochodzi jeszcze problem opadów mokrego marznacego sniegu, jest
gorszy od deszczu, bo trzeba sie pofatygowac i oczyscic antene i
konwerer osobiscie.

  Andrzej Krakowiak
  Miejska Siec Komputerowa "PULMAN" w Pulawach
  ul.Czartoryskich 8, 24-100 Pulawy
  tel.0-<prefix>-81-8863421 wew.5508
  fax.0-<prefix>-81-8879234