Re: e-wro: stan obecny (długie)

Autor: =?ISO-8859-1?Q? (ld_at_biznesnet.usun.pl)
Data: Thu 14 Aug 2003 - 06:33:54 MET DST

Łącza e-wro to jakaś większa tajemnica. Kiedyś chciałem się dowiedzieć,
pisząc artykuł, ale dopiero po dłuższym molestowaniu otrzymałem enigmatyczną
odpowiedź:

"Dysponujemy obecnie 3 łączami z dostawcami zewnętrznymi.
Planujemy kolejne. Kryterium oceny naszej oferty nie może być sprowadzone do
kwestii przepustowości łącz do operatów zewnętrznych, ponieważ nie jesteśmy
firmą "sticte dotępową" - istotna część ruchu w naszej sieci związana jest
wyłącznie z jej obrębem (10/100Mb/s). Jest tak, gdyż nasi użytkownicy mogą
wykorzystując naszą siec komunikować sie pomiędzy sobą a nie tylko "wyjść"
na zewnątrz do Internetu. Daje nam to możliwość wdrożania w przyszłości
kolejnych usług, o których pisałem w odpowiedziach. Charakter budowanej
sieci metro ujawni się w całości właśnie w momencie implementacji tych
usług. Suma wykupionych przez nas przepływności kilkukrotnie przewyższa
minimalną (10 Mb/s) przepływność oferowanej przez nas linii abonenckiej."

Przyjmijmy więc, że mają kilkadziesiąt mega do trzech dostawców, z których
jednym jest na pewno Dialog.
Taki był przynajmniej stan na początku lipca.

--
Pozdrawiam
Łukasz Dec (BiznesNet)