Re: IPArtners - problemy

Autor: Adam Kondrat (adam_odspamiacz_at_kondrat_delete.pl)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 06:04:59 MET DST

> miesięczna walka z technikami nie dała rezultatu czy ktoś z Was ma podobne
> problemy??

polecam
http://www.arbiter.pl/zdjecie/982

to jest opis mojego przejscia.Ale co tam, dam to na newsy
 "
To jest ping z jednego łącza GTS działającego na DSLu do drugiego łącza GTS
działającego w systemie Aperto Networks. Lacze na Aperto Networks jest w tym
momencie obciazone downloadem. Pingi z zewnątrz w tym czasie dochodza do
3500ms.Od dwóch miesięcy składam zgłoszenia awarii co do tego łącza. Jednak
bezskutecznie. Łącze nie było synchroniczne. Tzn pobieranie danych w jednym
kierunku powodowało niemożliwość wysyłania w drugim.
Obecnie niemal po awanturach i po 2 miesiącach walki, od 2 dni mogę uzyskać
jednoczesny transfer w kazdym kierunku po 128kbit/s (taką przepustowość ma
łącze). Jednak pobieranie danych powoduje, ze pingi do tego laca dochodzą w
czasie 3s.
Ipartners ma dobre wyjscia na świat, działa to nieźle. Natomiast jesli
chodzi o Aperto to nikomu tego nie polecam. Jest to usługa bardzo niskiej
jakości i nijak ma sie do miedzi.
Oczywiście przy zawarciu umowy obiecywano, ze to jest dobre łącze.
Aktualnie złozyłem pisemną reklamację. Zobaczymy, jak to się zakończy

Adam Kondrat

"