Re: IPArtners - problemy

Autor: Adam Kondrat (adam_odspamiacz_at_kondrat_delete.pl)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 06:05:19 MET DST

Odnosnie moich problemow z GTS Internet Partners, dodam ze jestem podpięty
do stacji INTRACO w odległości 1100m od bazówki.

moja antena jest na wysokości 17 piętra i widzi się z anteną na Intraco w
idealny sposób. po drodze nie ma budynku większego niż połowa mojego, więc
na takiej odległości to chyba nawet z WI-FI nie powinno być problemów.

Oczywiście jak już łącze będzie sprawne to założe na swoim routerze kolejki
i bedę to jeszcze optymalizował. Natomiast obecnie che dostać takie łącze,
jakie być powinno, a więc synchroniczne i symetryczne.

Adam Kondat