Re: IPArtners - problemy

Autor: Pawel Sikora (psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl)
Data: Sun 03 Aug 2003 - 09:30:58 MET DST

"Adam Kondrat" <adam_at_kondrat.pl> napisał w wiadomości
> Odnosnie moich problemow z GTS Internet Partners, dodam ze jestem podpięty
> do stacji INTRACO w odległości 1100m od bazówki.
>
> moja antena jest na wysokości 17 piętra i widzi się z anteną na Intraco w
> idealny sposób. po drodze nie ma budynku większego niż połowa mojego, więc
> na takiej odległości to chyba nawet z WI-FI nie powinno być problemów.
>
> Oczywiście jak już łącze będzie sprawne to założe na swoim routerze
kolejki
> i bedę to jeszcze optymalizował. Natomiast obecnie che dostać takie łącze,
> jakie być powinno, a więc synchroniczne i symetryczne.

No przeciez masz synchroniczne i symetryczne. Problemy Twoje wynikaja z
tego ze wysycasz lacze, a system Aperto ma dluga kolejke fifo i robi
Ci traffic shaping zamiast policingu.

Zamiast jeczec wdrozylbys kolejkowanie u siebie jak piszesz (wystarczy
na poczatek goly policing 126kbps na upload i 120kbps na download) i bedzie
git.

Pozatym nic nie poradze.
Zawsze bedziesz narzekal (http://adam.kondrat.pl/policja/ - hahaha)
P/