Re: PRO-FUTURO vs. CROWLEY

Autor: =?ISO-8859-1?Q? (pawel_at_szember.com)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 06:04:20 MET DST

Użytkownik "Andrzej Sromotny" <horny7_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> co sadzicie o tych ISP(chodzi o W-we)?
> z pewnoscia watek ten wczesniej sie pojawial,
> jednak, jak sadze, nastapily pewne zmiany in '+' lub '-'
> u tych operatorow.
>
> jakie sa Wasze spostrzezenia w ostatnim czasie?

Nie wiem jak tam ostatnio Crowley ale mam kilka lacz z Futuro i jestem
zadowolony.
Zasadniczo najbardziej podoba mi sie calodobowa pomoc w razie problemow i to
nie tylko z helpdesku, przyklad : jakis tydzien temu zdzarzyl mi sie atak
DoS na jedno z moich lacz.. niedziela rano.. wszyscy na ciezkim kacu :), no
ale trzeba bylo cos z tym zrobic.. wystarczyl ktotki telefon do mojego
opiekuna handlowego i w 5 minut z pominieciem calego majdanu proceduralnego
na jaki spodziewalem sie natknac mialem wyciety caly nieporzadany ruch juz w
szkielecie PF. Z przywroceniem wszystkiego do stanu poprzedniego tez nie
bylo najmniejszego problemu.. Z uslug kilku dostawcow juz korzystalem, badz
nadal korzystam ale jednak w PF czuje sie jako klient najlepiej.
Jako iz nie mam porownania z Crowleyem byc moze ktos inny sie wypowie jak to
tam teraz wyglada sytuacja
pozdrawiam
ps. jesli chodzi o sama jakosc lacza tez nie mam sie czego przyczepic..
czasy niskie, wydajnosc wysoka itp

--
Paweł Szember
pawel(at)szember,com