Re: Kablowka a internetdsl

Autor: Grzegorz Janoszka (Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO)
Data: Mon 21 Jul 2003 - 18:15:38 MET DST

On Sat, 19 Jul 2003 13:32:20 +0000 (UTC) I had a dream that PriSM <prism_at_f2virt.onet.pl> wrote:
>Grzegorzu widzę, że mimo, że mam Cię w "podziękowaniach" to nie używasz
>skryptu rc.htb :) powiem tylko, że ping 15-17 do onetu (mieszkam 80km od
>Krakowa) a w obecnej wersji skrypt to już całkiem niezły patent :)

Przestań robić nachalną i obrzydliwą reklamę tego swojego skryptu!
Sam sobie ustawiłem HTB i działa mi super, sam Ci pomagałem pisać
ów skrypt, a Tobie zaręczam, że jak w każdym wątku będziesz go reklamował,
to błyskawicznie trafisz do wielu KF.
Mnie pingi rosną nie na moim ruterze, a na kra-ru2. A widzę, że to nie jest
tylko mój problem.

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres