[Nieśmiertelny problem - NASK]

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_gnuNOSPAM.org)
Data: Sun 20 Jul 2003 - 11:42:13 MET DST

Witam, bardzo proszę o pomoc z NASKiem.

NASK twierdzi, że nie otrzymał mojego faksa w sprawie
rezygnacji z domeny. Ze zdziwienieniem otrzymałem zwykły list
z fakturą za domenę, z której zrezygnowałem i której nie
używałem. List szedł wygląda gdzieś koło miesiąca, jednak
niezwłocznie po jego otrzymaniu napisałem e-maila do NASKu, że
proszę o wycofanie nienależnej faktury. Po dwóch dniach
dostałem odpowiedź, że nic nie mogą zrobić, żebym przysłał im
polecony z oryginałem rezygnacji, co niezwłocznie zrobiłem.
Niestety po następnych dwóch tygodniach dostałem odpowiedź, że
fakturę zapłacić muszę, gdyż faks do nich nie doszedł.

Mam zatem pytanie - czy ktoś z Państwa miał również podobne
problemy ze znikaniem faksów w NASKu? I czy zgodziłby się mi
pomóc, możliwe, że konieczne będzie oświadczenie pisemne o
takich kłopotach.

Jestem bezradny wobec tego monopolisty...
Bardzo liczę na pomoc. Odpisując bezpośrednio do mnie, proszę
usunąć NOSPAM z adresu.

cheers - Sergiusz

--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info