Re: nieprzestrzeganie zasad ustawy dotyczacej inetu

Autor: Artur M. Piwko (pipen_at_beast_tu_kielce.pl)
Data: Sun 20 Jul 2003 - 13:11:48 MET DST

In the darkest hour on Sun, 20 Jul 2003 05:41:09 +0000 (UTC),
wer <wercio_at_wp.tnijto.pl> screamed:

> Ustawa o ochronie danych osobowych. Zglos to do Glownego Inspektora
> ochrony danych osobowych. Wiecej informacji znajdziesz na pl.soc.prawo.

Jeśli firma będzie nadal uparta, podaj nagłówki ofert na pl.news.mordplik.

--
Before the Goat of Mendes... we all must take our turn   |  Artur M. Piwko
Into the magic circle... where still the fire burns      |  mailto:s/_/./