Re: Kablowka a internetdsl

Autor: MarK (mkonczal_at_nospam.poznan.tpsa.pl)
Data: Fri 18 Jul 2003 - 08:52:21 MET DST

Użytkownik "Damian Parus" <halleyNOSPAM_at_hybride.pl> napisał w wiadomości

> Sprawa wyglada tak: troszke oszukalem na grupie, nie chcialem wdawac sie w
> szczegoly: w tej chwili mam lacze 256kb, z tymze jesli podlacze dodatkowe
> dwie osoby musze upgradnac do 512.
>
> I to lacze w tej chwili dziala tak: powinienem miec 256kb do, i 128kb od,
> mam natomiast 64kb od. Poza tym skopiowanie czegokolwiek przez scp
graniczy
> z cudem - przez http z tego samego serwera leci az milo, pelna
> przepustowoac, a przez scp tragedia. To samo sie tyczy pracowania przez
> ssh - po prostu jedna wielka porazka. Wyglada to tak, jakby porty mialy
> [...]

Stanowczo proponuję Internet DSL. Masz stałe IP oraz chodzi stabilniej niz.
NEO. Ponadto popytaj o promocje Internet DSL. Aktualnie są dwie nowe:
1. Możesz na 1 miesiąc wziąć DSL-a za darmo i testować. Ale to chyba tylko
dla klientów biznesowych.
2. Obniżona cena instalacji (ok. 500 zł) - podpisujesz cyrograf na jakiś
określony czas. Nie pamiętam czy na 12, czy na 24 m-ce.

Pytaj sprzedawców TP o szczegóły.

MarK