Re: Kablowka a internetdsl

Autor: Damian Parus (halleyNOSPAM_at_hybride.pl)
Data: Thu 17 Jul 2003 - 16:20:37 MET DST

> Moment, ale DLACZEGO - ta kablówka źle działa? Bo jak działa, to po co
> psuć, grzebać i ryzykować pogorszenie jakości?

Sprawa wyglada tak: troszke oszukalem na grupie, nie chcialem wdawac sie w
szczegoly: w tej chwili mam lacze 256kb, z tymze jesli podlacze dodatkowe
dwie osoby musze upgradnac do 512.

I to lacze w tej chwili dziala tak: powinienem miec 256kb do, i 128kb od, z
mam natomiast 64kb od. Poza tym skopiowanie czegokolwiek przez scp graniczy
z cudem - przez http z tego samego serwera leci az milo, pelna
przepustowoac, a przez scp tragedia. To samo sie tyczy pracowania przez
ssh - po prostu jedna wielka porazka. Wyglada to tak, jakby porty mialy
poustawane jakies priorytety. Poza tym, kazaa. Ja z niej za bardzo nie
korzystam, ale w sieci ludzie korzystaja, i mam obciete pasmo do 128kb - po
prostu nie da rady wycisnac wiecej, i to nie tylko kazaa, ale wszytskie
programy tego typu. Czyli mam ustawione pasmo na tych portach na 128kb - z
jakiej racji, skoro place abonament za 256? Goscie sie tlumacza ze to
zabezpieczenie przed zapychaniem. Ale do diabla, place wiecej wiec chyba mam
prawo do szybszego lacza?

Wszytskie te sprawy sygnalzowalem mailem, bez odzewu, poszedlem osobiscie,
gosc grzecznie powiedzial ze zajmie sie tym osobiscie. Mijaja dwa tygodnie,
nic sie nie zmienilo. Swoja droga, mozecie poradzic jak ich przycisnac?
Oficjalnie? Mam sie zglosic z pismem osiwdczajacym iz nie bede placil
abonamentu do chwili uruchomienia porzadnie sieci? Co z tym zrobic?

Dlatego tez chcialbym wyemigrowac na jakies inne lacze, a spotkalem kilka
opinii iz internetdsl chodzi w miare sensownie. W gre wchodzilaby jeszcze
neostrada, 100 zl tansza, ale z kolei spotkalem opinie ze zapchana na
maksa... to prwada? Wybrac tansza neostrade czy drozszy internetdsl? Na
stalym IP mi nie zalezy, owszem, mile toto, ale nie upieralbym sie.

Dzieki i pozdrowienia,
d.