Re: Kablowka a internetdsl

Autor: Damian Parus (halleyNOSPAM_at_hybride.pl)
Data: Fri 18 Jul 2003 - 08:51:33 MET DST

> "Mam prawo do szybszego łacza ..." ile razy ja słysze takie teksty od
> moich userów. Zazwyczaj nikt nie zastanawia się, że włączając kazaa na
> pełnym paśmie utrudnia/uniemożliwia innym sensowną pracę. I tak bym sie
> cieszył, że w ogóle macie _jakiekolwiek_ pasmo na kazaa. Bo wiele sieci
> wycina w 100%.

No tak, tylko ze ja u siebie mam raptem jeszcze 2 uzytkownikow, ktorzy
zrzucaja sie na abonament i obaj korzystaja z kazy . Jesli siada razem, co
sie dosc czesto zdarza, to po prostu maja po 64kb i ida do mnie z pytaniami
co sie dzieje? Skoro placa za 256kb, to gdzie pozostale 128? I co ja im mam
mowic? Ze uniemozliwiaja prace innychg uzytkownikow? To oni sa "inni
uzytkownicy" :( Poza tym, powinno byc tak, ze ja dostaje pelne pasmo, a
przycinam sobie sam ile potrzebuje. Sam moge przyciac kaze do 200kb i miec
56kb zapasu, albo balansowac obciazenie.

> A masz podstawę w regulaminie ? Jak nie masz to na ich miejscu
> podziękował bym Ci za współprace, bo miałbym n innych nie marudzących
> klientów.

Nie za bardzo :/ Zdaje sie ze w regulaminie jest nawet cos takiego, ze przez
kilka dni moze siec nie dzialac i ja nic nie moge zrobic. Juz nie mowiac o
tym, ze oddadza mi kase. Ale nie jestem pewien, dosc dawno czytalem ta umowe
i nie pamietam dokaldnie, zajrze tam, wiec glowy sobie nie dam uciac za te
zapisy.

> Adminuje DSL i poza paroma prostymi problemam (do obejścia) chodzi
> bardzo ładnie i w zasadzie pełny transfer non-stop. Polecam.

I niech sie tak stanie... przelaze na InternetDSL, tym bardziej ze dzisiaj
zalozyli mi w koncu tepsiarski telefon, wiec moge sie starac atakowac
internetdsl. Tyle ze musze jeszcze 3 ludzi podlaczyc, bo na 3 osoby to
abonament 100... slabo.

Pozdrowienia,
d.