Re: Kablowka a internetdsl

Autor: Yab (lord_yaboll_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Jul 2003 - 13:43:57 MET DST

Z dziennika pijanego naczelnika:
Skazaniec MarK naskrobał na ścianie:

> Stanowczo proponuję Internet DSL. Masz stałe IP oraz chodzi
> stabilniej niz. NEO. Ponadto popytaj o promocje Internet DSL.
> Aktualnie są dwie nowe:
> 1. Możesz na 1 miesiąc wziąć DSL-a za darmo i testować. Ale to chyba
> tylko dla klientów biznesowych.

Gdzie zaczerpnoles takiej informacji:
Dzwoniac na infolinie 0 800 100 000 dostalem rozne informacje. Raz odebral
facet i potwierdzil (a pytalem go z 3 razy), ze jest taka mozliwosc (ale nie
chcial udzielic mi wiecej informacji), 2 raz zadzwonil znajony i odebrala
kobieta, poszla gdzies sie dowiadywac i ponoc nie ma takiej akcji werbujacej
nowych dsl'owcow.
Na stronie rowniez nie moge znalesc potwierdzalacej informacji, a po
wywiadzie telefonicznym sam nie wiem.....

Prosze o jakis konkretny link, numer telefonu, etc....

> 2. Obniżona cena instalacji (ok. 500 zł) - podpisujesz cyrograf na
> jakiś określony czas. Nie pamiętam czy na 12, czy na 24 m-ce.

Na stronie interdsla jest napisane, ze spisuje sie cyrograf na czas
okreslony min. 24 miesiace.

> Pytaj sprzedawców TP o szczegóły.

Ja pytalem i udzielili mi 2 rozmijajacych sie informacji..... teraz jestem
skolowany bo puki co brak pieniedzy na instlacje (za miesiac bedzie na
100%).

--
Yaboll
Kiedy ci na świecie źle, gdy zakochasz się w dziewczynie,