Re: Stałe IP w neo??

Autor: Artur Maśląg 'futrzak' (futrzak_at_polbox.com)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 16:34:26 MET DST

"Mateusz(Amkacz)" <majl_at_w.sygnaturce> napisał:

> i dajecie sie robić w konia.

Niby dlaczego? Ponieważ uczciwie płacimy?

> Uczciwy jestem, ale należy rozważyć także czy ta uczciwość nie jest wbrew
> mnie samemu, i nie ejst tzw. "Głupią" uczciwością.

Uczciwość to uczciwość.

> gwoli wyjsnienia, dziele neostrade na swój komputer w pokoju ilaptopa z
> wireless card mojej mamy.
> Czy popelniam przestepstwo, kiedy mama wyjdzie poza lokal z laptopem?

Nie odwracaj kota ogonem. Porównanie połączenie wireless dla domownika
jest zupełnie czymś innym, niż tworzenie sieci osiedlowej opartej
na tym samym łączu. Wykupując takie połączenie nie masz prawa dalej
go rozprowadzać, sprzedawać. U siebie prywatnie możesz z tym robić co
chcesz.