Re: TPSA i promocja "nowego cennika"

Autor: miab (miab1_at_fibernet.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 16:34:06 MET DST

Użytkownik "Maciej Wyka" <bero_at_spam.elektron.com.pl> napisał w wiadomości

> W dawnych czasach czyli w czasach komunizmu?

W czasach kiedy wydawalo mi sie ze komunizm, a scislej rzecz
biorac polska odmiana bolszewizmu ma szanse sczeznac.
Ale wytlumaczono mi ze tak juz u nasz ma i musi byc i teraz slucham
sobie tylko przez radioprijomnik wynurzen roznych dobrodziejow
czarzastych i innych nikolskich.

> Ja nie przeczę że takie działanie łącza jest zgodne z umową, ja tylko
> piszę o tym że działania TPSA zmierzające do nakłonienia klientów do
> przejścia na nowy cennik (umowe) są coraz bardziej nieeleganckie.

> Prawdopodobnie przejście na "nowy cennik" jest równoznaczne z podpisaniem
> nowej umowy. Nie wiem nie dopytywałem się, usłyszałem tylko "nowy cennik".

Jedyne co mozesz zrobic to wlasnie zagwarantowac sobie cos
na czym ci zalezy w nowej umowie.

> Jak chciałbyś zauważyć TPNET to właśnie FranceTelecom.

Wiem o tym dosc dobrze. Dlatego to napisalem.

> Np. na TelEnergo, internet partners, NASK...

A coz to za tuzy. A tak na serio odnosze wrazenie ze owi prowajderzy
(i paru innych ktorzy wegetuja na pseudoryneczku) to raczej mikrusi
kwiatek do siermieznego kozucha internacjonalnej tepsy i od lat nie
widac sladu rynkowosci i aktywnosci w tej dziedzinie, a raczej zwijanie
interesow.(No chyba ze ktos zeruje na cudzym i ukradzionym)

miab