Re: Stałe IP w neo??

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 09:32:09 MET DST

>Jest cos takiego jak zasady. Fakt, ze pojecie zanika w naszym
>spoleczenstwie, ale jest.

Ja twierdze tylko tyle ile uslyszalem od pracownikow TPSA. I to nie
szeregowych. Moralnymi ocenami sie nie zajmuje. Dodam, ze mam i uzywam
SDI ale nie udostepniam.

>Jesli jednak twierdzisz, ze "nie ma (prawnych)
>mozliwosci udowodnic komus, ze "podudostepnia" Neostrade po za swoj
>lokal " to pewnie i tak nie wiesz o czym mowie.

Problem jest wlasnie w slowie "Neostrade" i prawnej definicji
"polaczenia internetowego" - dlatego problem, ze fizycznie wszystkie
urzadzenia nalezace do TPSA w 100%, zgodnie z podpisanymi
specyfikacjami znajduja sie u legalnego abonenta, ktory skolei
udostepnia sasiadowi juz swoja wewnetrzna siec do ktorej TPSA nie ma
zadnego prawa.
Rozwaz moze taki przypadek - jezeli u siebie w domu zaistalowalem
centralke telefoniczna (ma homologacje, zostala podlaczona do Sieci
Telekomunikacyjnej legalnie przez monterow TPSA) to czy dajac
sasiadowi numer wewnetrzny z tej centralki lamie regulaminy operatora
czy nie? Bo robiac mostek w gniazdu i ciagnac przewod ewidentnie je
lamie - co moze stwierdzic kazdy monter sprawdzajac linie.

januszek