Re: TPSA i promocja "nowego cennika"

Autor: Maciej Wyka (bero_at_spam.elektron.com.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 15:17:39 MET DST

On Tue, 15 Apr 2003 12:37:17 +0200, miab wrote:

> Użytkownik "Maciej Wyka" <bero_at_spam.elektron.com.pl> napisał w
> wiadomości
>
> W dawnych czasach(jak bredzilem cos o zwyczajach) uczyli mnie na tej
> grupie ze to nie jest zadna usterka tylko miesci sie w umowie, a
> mianowicie ping mniejszy od nieskonczonosci i transmisja wieksza od
> zera. Wszysko inne jest Twoim widzimisie.

W dawnych czasach czyli w czasach komunizmu?
Ja nie przeczę że takie działanie łącza jest zgodne z umową, ja tylko
piszę o tym że działania TPSA zmierzające do nakłonienia klientów do
przejścia na nowy cennik (umowe) są coraz bardziej nieeleganckie.

> A moze na nowa umowe, co?

Prawdopodobnie przejście na "nowy cennik" jest równoznaczne z podpisaniem
nowej umowy. Nie wiem nie dopytywałem się, usłyszałem tylko "nowy cennik".

> Np. na France Telecom, prawda?

Jak chciałbyś zauważyć TPNET to właśnie FranceTelecom.
Np. na TelEnergo, internet partners, NASK...

> miab

Maciek Wyka