Re: TPSA i promocja "nowego cennika"

Autor: miab (miab1_at_fibernet.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 12:37:17 MET DST


Użytkownik "Maciej Wyka" <bero_at_spam.elektron.com.pl> napisał w wiadomości
news:pan.2003.04.14.16.27.13.511191.2854_at_spam.elektron.com.pl...
> Temat oferty przejścia z usługi POLPAK-T na usługę "Transmisja danych
> FrameRelay" jest już od dawna znany, jednak ostatnio akcja "promocyjna"
> staje sie coraz to bardziej beszczelna.
> Stary POLPAK-T nagle dostaje 600ms do routera brzegowego, usterka ta

W dawnych czasach(jak bredzilem cos o zwyczajach) uczyli mnie na tej
grupie ze to nie jest zadna usterka tylko miesci sie w umowie, a mianowicie
ping mniejszy od nieskonczonosci i transmisja wieksza od zera. Wszysko
inne jest Twoim widzimisie.

> zgłaszana jest na 0800-120-810, zgłoszenie idzie do techników. Po 2
> godzinach miła pani oddzwania i proponuje przejście na "nowy cennik".

A moze na nowa umowe, co?

> W takiej sytuacji można tylko miłej pani odpowiedzieć że przejść
> możemy... ale na nowego providera.

Np. na France Telecom, prawda?

miab



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:05:18 MET DST