Re: Klopot, NASK, faktura

Autor: Sierp (NOspamsierp_at_sierp.netwytnijcalosc)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 21:06:47 MET

Użytkownik "Marcin Nowak" <mnowak_at_ict.pwr.wroc.pl_USUN.TO> napisał w
wiadomości news:3e4a1492$1_at_news.vogel.pl...
> Teoretycznie tak. Też doszedłem do takiego wniosku. Ale pytam jak to
> wygląda w praktyce. Nie jestem prawnikiem, ale czasem jest tak, że
> regulamin jest częścią umowy i jak się zmieni, to zmienia się umowa. Tu
> co prawda nie było umowy (tylko wniosek o rejestrację), ale może jest
> podobna sytuacja.

wniosek jest umową
http://www.dns.pl/zasady-p.html
punkt 4

> Jedynym sensownym argumentem gościa z NASK-u było to, że przez ten
> cały czas świadczyli usługę, co jest prawdą, choć żaden serwis pod tym
> adresem nie wisiał.

no dobrze, ale w punkcie 19 czytamy

"Podstawę do rozwiązania Umowy stanowi brak zapłaty części albo
całości opłaty rocznej. Ponowna rejestracja tej samej nazwy domeny
będzie możliwa po uiszczeniu przez Abonenta opłaty zaległej wraz z
odsetkami oraz złożeniu nowego Wniosku, o ile w chwili rejestracji
nazwa domeny będzie dostępna. "

dlaczego NASK utrzymywal domene przez X lat mimo braku zaplaty?
Zapytaj na pl.soc. prawo a potem nas poinformuj o wyniku sledztwa :-)

Sierp