Re: Klopot, NASK, faktura

Autor: Marcin Nowak (mnowak_at_ict.pwr.wroc.pl_USUN.TO)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 21:05:43 MET

Dnia 2003-02-12 14:15, Użytkownik Sierp napisał:
> chwila
> a jakim prawem oni nagle zaczeli pobierac oplaty od ciebie?
> bez podpisania nowej umowy?! (jezeli piszesz całą prawdę a nie część ;-)

   Dziś obejrzę dokładnie to, co podpisałem kilka lat temu, ale to był
tylko wniosek o rejestrację domeny. Na tym się mój kontakt z NASK-iem urwał.

> Teraz jak po roku nie zaplacisz za przedluzenie to ci domena
> zniknie - nie ma tak ze ciagle na ciebie wystawiaja faktury.

   Zgadza się. Prawdopodobnie mają u siebie bałagan i dopiero teraz
spostrzegli, że utrzymują domenę, za którą nie dostali pieniędzy. A gdy
to zauważyli, to wysłali zaległe faktury.

> IMHO chrzanią glupoty
> poza tym - wystawiali faktury na _nieistniejaca_ firme, wiec kto
> ma im teraz zaplacic? ;-)
> (choc pewnie zalezy jaka to firma byla, ale o tym nie piszesz, a i
> ja prawnikiem nie jestem)

   To była działalność gospodarcza osoby fizycznej, więc chyba ja
przejmuję wszystkie zobowiązania. Gdyby to była spółka cywilna albo z
o.o., to sprawa byłaby czysta - nie ma firmy, nie ma z kim rozmawiać.

Marcin

--
Marcin 'Chomik' Nowak
mailto:mnowak_at_ict.pwr.wroc.pl_USUN.TO