Klopot, NASK, faktura

Autor: Marcin Nowak (mnowak_at_ict.pwr.wroc.pl_USUN.TO)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 18:37:10 MET

Witam!

   Mam taki problem. Kilka lat temu zarejestrowalem domenę. Wtedy
płaciło się za to raz. Po pewnym czasie zwinąłem wszystko (łącznie z
firmą, na którą to było zarejestrowane), ale nie odwołałem rejestracji.
Zmieniły się przepisy i od kilku lat płaci się za każdy rok. Przez cały
czas nie dostalem żadnej faktury, a teraz przysłali wezwanie do zapłaty
za wszystkie lata i postraszyli sądem.

   Oczywiście zadzwoniłem tam i twierdzą, że faktury wysyłali - listem
zwykłym. Ale że poczta ma z nimi umowę i jeśli ktoś nie odbiera, to im
odsyłają. W moim przypadku niczego takiego nie było, więc to znaczy, że
faktury dostałem. I jeśli chcę się sądzić, to oni już dużo takich spraw
wygrali - czyli nie mam szans.

   Czy ktoś miał podobne doświadczenia i czy mam szansę uniknąć płacenia?

Marcin

--
Marcin 'Chomik' Nowak
mailto:mnowak_at_ict.pwr.wroc.pl_USUN.TO