Re: Klopot, NASK, faktura

Autor: Slawomir Bem (aamail_at_aamail.pop.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 21:15:10 MET

> Oczywiście zadzwoniłem tam i twierdzą, że faktury wysyłali - listem
> zwykłym. Ale że poczta ma z nimi umowę i jeśli ktoś nie odbiera, to im
> odsyłają.

Jesli wysali listem zwyklym nie maja zadnych podstaw do roszczenia

> W moim przypadku niczego takiego nie było, więc to znaczy, że
> faktury dostałem.

Maja na to dokument? :) skoro listem zwyklym to
mowiac ni parlamentarnie moga ci skoczyc ...

> I jeśli chcę się sądzić, to oni już dużo takich spraw
> wygrali - czyli nie mam szans.

Bzdura.

Jesli zaplaciles raz i w momencie wplaty regulamin
przewidywal oplate jednorazowa, i nie podpisywales ani nie
placiles faktur pozniej kiedy byl zmieniony regulamin
na oplate coroczna, czyli nie przyklepales zgody mozesz
im powiedziec zeby strachy wlozyli miedzy bajki.
Nie ma podstaw prawnych do roszczeń.

s.