Re: Klopot, NASK, faktura

Autor: Sierp (NOspamsierp_at_sierp.netwytnijcalosc)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 14:15:44 MET

Użytkownik "Marcin Nowak" <mnowak_at_ict.pwr.wroc.pl_USUN.TO> napisał w
wiadomości news:3e48e701_at_news.vogel.pl...
> Mam taki problem. Kilka lat temu zarejestrowalem domenę. Wtedy
> płaciło się za to raz. Po pewnym czasie zwinąłem wszystko (łącznie z
> firmą, na którą to było zarejestrowane), ale nie odwołałem rejestracji.

ok

> Zmieniły się przepisy i od kilku lat płaci się za każdy rok. Przez cały
> czas nie dostalem żadnej faktury, a teraz przysłali wezwanie do zapłaty
> za wszystkie lata i postraszyli sądem.

chwila
a jakim prawem oni nagle zaczeli pobierac oplaty od ciebie?
bez podpisania nowej umowy?! (jezeli piszesz całą prawdę a nie część ;-)
Teraz jak po roku nie zaplacisz za przedluzenie to ci domena
zniknie - nie ma tak ze ciagle na ciebie wystawiaja faktury.

> Oczywiście zadzwoniłem tam i twierdzą, że faktury wysyłali - listem
> zwykłym. Ale że poczta ma z nimi umowę i jeśli ktoś nie odbiera, to im
> odsyłają. W moim przypadku niczego takiego nie było, więc to znaczy, że
> faktury dostałem. I jeśli chcę się sądzić, to oni już dużo takich spraw
> wygrali - czyli nie mam szans.

IMHO chrzanią glupoty
poza tym - wystawiali faktury na _nieistniejaca_ firme, wiec kto
ma im teraz zaplacic? ;-)
(choc pewnie zalezy jaka to firma byla, ale o tym nie piszesz, a i
ja prawnikiem nie jestem)

Sierp