Re: Klopot, NASK, faktura

Autor: artur_at__il.pw.edu.pl
Data: Sat 15 Feb 2003 - 23:01:42 MET

> Odgrzebałem wniosek o rejestrację i znalazłem obowiązujący wtedy
>regulamin.
>
>http://web.archive.org/web/19980223080220/www.nask.pl/NASK/net/dns-reg.html

Wtedy, to znaczy w lutym 1998, do stycznia 1998 obowiazywal regulamin,
w ktorym nie bylo slowa o wprowadzaniu oplat rocznych.

Wracajac do oplaty - zaplac im, przeciez to jednostka badawczo-rozwojowa,
twoje pieniadze pojda na szczytny cel - bezdomni, dzieci z bialaczka,
staruszki; a zreszta co to jest 5$ rocznie za domene, ups, to ta domena
z gornej polki - to troche wiecej - 244 pln rocznie, ale i tak obnizyli.