Re: wykrakalem?

Autor: Piotr 'VaGla' Waglowski (vagla_at_vagla.nospam.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 20:19:59 MET

> Moim zdaniem sprawa jest prosta jak drut. Odpowiedzialność
> powinien ponieść sprawca a nie dostawca narzędzia. Nie ściga
> się przecież producenta pistoletu za to, że ktoś z niego
> kogoś zastrzelił. A może się ściga? Nie wiem, Ty tu jesteś
> prawnikiem, Vagla :)

Ja tam wiem jedynie, ze publikacja w Sieci calkiem moze naruszac dobra
osobiste. I jestem sklonny twierdzic, ze istnieja w Polsce przepisy, ktore
umozliwiaja dochodzenie roszczen z tytulu takiej publikacji w stosunku do
podmiotu, ktory ma mozliwosc zdjecia materialu. I moznaby sie na nie
powolywac w przypadku zaniechania zdjecia tego materialu, gdy sie dowiedzial
o tym, ze naruszaja czyjes dobra osobiste.... :)

Co do teorii spisku - ja nic nie twierdzilem w tym temacie.
:)

Piotr 'VaGla' Waglowski | vagla [at] vagla [dot] pl | ICQ: 30733977
VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
Internet Society Poland, Czlonek Zarzadu | http://www.isoc.org.pl
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Glowny Konsultant |
http://www.piit.org.pl