Re: wykrakalem?

Autor: Dariusz Jaworski (darek_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 17:43:03 MET

Piotr 'VaGla' Waglowski <vagla_at_vagla.nospam.pl> wrote:
> A co do tej sprawy - Pani Prezes SDP wlasnie konczy kadencje. Napisala ze
> takie ogloszenie moglo ja narazic na utrate zaufania potrzebnego do
> piastowania stanowiska. Byc moze bedzie chciala (musialbym sprawdzic czy
> statut SDP pozwala na reelekcje) piastowac stanowisko Prezesa SDP kolejna,
> trzyletnia kadencje. Ja do tej pory nie wiedzialem kto jest Prezesem SDP i
> nie wiedzialem, ze internet lezy w jego (prezesa, stowarzyszenia etc..)
> sferze zainteresowan. Teraz juz wiem.

Nie znam pani prezes, ale to co piszesz zakrawa na teorię
spisku odrobinę. Za chwilę przyjmiesz hipotezę, że sama
umieściła to ogłoszenie, żeby ktokolwiek o niej usłyszał? :)

Moim zdaniem sprawa jest prosta jak drut. Odpowiedzialność
powinien ponieść sprawca a nie dostawca narzędzia. Nie ściga
się przecież producenta pistoletu za to, że ktoś z niego
kogoś zastrzelił. A może się ściga? Nie wiem, Ty tu jesteś
prawnikiem, Vagla :)

--
FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
A tak poza tym to dziś jest mój 10206 dzień życia, sprawność