Re: wykrakalem?

Autor: Piotr 'VaGla' Waglowski (vagla_at_vagla.nospam.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 20:20:07 MET

> A uważasz, że WP naruszyło w tym przypadku jakieś normy prawne?

Sprawe znam z komunikatu opublikowanego w serwisie PAP. Na podstawie jedynie
tak skromnego materialu nie bede wypowiadal stanowczych opinii w tej
konkretnej sprawie. Od tego jest sad, przed ktory - zgodnie z depesza -
sprawa trafial. Jesli chodzi o mnie - czekam na to co sad stwierdzi i jedyne
co moge powiedziec, to ze sie ciesze, ze jakiekolwiek sprawy przed sad
trafiaja w Polsce. Natomist szkoda, ze malo jest prawomocnych wyrokow, ktore
moznaby komentowac :)

> "Wirtualna Polska nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii."
> mija się z prawdą i odpowiedzialność za treść opinii ponosi?
> To przedstaw proszę na jakiej podstawie. Przykład bowiem
> dokładnie taki sam jak ze sprawą anonsu. Firma daje narzędzie,
> zastrzega że nie ponosi odpowiedzialności za złamanie prawa
> wynikające z jego wykorzystania a Ty korzystając prawo łamiesz.
> Odpowiedz jako prawnik kto i dlaczego w tej sytuacji rzeczywiście
> odpowiedzialność ponosi.

http://www.vagla.pl/d_o/do2.htm
a zwlaszcza rozdzial 6 pracy :)

Piotr 'VaGla' Waglowski | vagla [at] vagla [dot] pl | ICQ: 30733977
VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
Internet Society Poland, Czlonek Zarzadu | http://www.isoc.org.pl
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Glowny Konsultant |
http://www.piit.org.pl