Re: wykrakalem?

Autor: Dariusz Jaworski (darek_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 16:18:31 MET

Maciek Uhlig <muhlig_at_us.edu.pl> wrote:
> i teraz wyrazilbym poglad, ze to, co portal napisze w regulaminie, nie musi
> byc przez sad uznane za wiazace, poniewaz najpierw sam regulamin musi byc
> zgodny z prawem. a zatem sad moze bedzie sie zastanawial, czy z umieszczenia

Wydaje mi się, że jest wiążące z tej prostej przyczyny, że w tak
poważnych serwisach regulaminy przygotowują właśnie prawnicy
i trudno zakładać by pisali coś co nie jest zgodne z prawem.

--
FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
A tak poza tym to dziś jest mój 10205 dzień życia, sprawność