Re: wykrakalem?

Autor: Maciej Bebenek (maciej_at_USUN.TO.komorka.org)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 23:38:39 MET

> Wydaje mi się, że jest wiążące z tej prostej przyczyny, że w tak
> poważnych serwisach regulaminy przygotowują właśnie prawnicy
> i trudno zakładać by pisali coś co nie jest zgodne z prawem.

Obawiam sie, ze Twoja wiara w prawnikow moze szybko sie zachwiac :-) W koncu
prawnicy sa po jednej (uslugodawcy) i po drugiej (klienci) stronie. A - na
szczescie - nikt nie ma monopolu na madrosc.

Zas co do prawnikow (nizszej klasy) pewnej grupy kapitalowej mam swoje
zdanie i chyba predko go nie zmienie. Co innego z tymi z najwyzszej polki
(vide departament ds. kontaktow z pewnym organem panstwowym) - tu siedza
prawdziwe mozgi :-)

M.