Re: Nieuczciwa konkurencja

Autor: maciek kanski (kanski_at_N0SPAM123.ant.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 09:10:09 MET

Zatem mam nadzieję że TPSA nie przeczyta tego postu i nie wpadnie na
pomysł by klienci PolPak, NEO[+], SDI, DSL, dial-up (i innych lecących
po miedziakach/światłowodach należących do TPSA) mieli dostęp wyłącznie
do skrzynek pocztowych na WP... - w końcu klientami TPSA jesteśmy z
własnej, nieprzymuszonej woli i raczej jesteśmy ludźmi świadomymi
własnych czynów, więc jak się nam nie podoba to nie musimy korzystać z
usług grupy kapitałowej (tfu)TPSA

Bo zrozumiałem że o ile usługi telefoniczne są regulowane prawnie i TPSA
nie może wprost odmówić świadczenia usług które ma w cenniku, albo
wyłączyć bramkę np. do Netii, to kwestie internetu w naszej republice
bananowej nie są regulowane i można się nawzajem podcinać, blokować,
spamować itd. - może się jednak mylę i są jakieś regulacje prawne na ten
temat?

Pzdr