Re: Nieuczciwa konkurencja

Autor: Mariusz Krukowski (hate-spam_at_it.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 09:51:08 MET

maciek kanski wrote:

> Bo zrozumiałem że o ile usługi telefoniczne są regulowane prawnie i
> TPSA nie może wprost odmówić świadczenia usług które ma w cenniku,
> albo wyłączyć bramkę np. do Netii

Otóż w szczegółach masz rację, a w ogólności nie. Nie sądzę, byś w
regulaminie któregokolwiek operatora znalazł zapis, że zawsze da Ci
dostęp do dowolnej strefy numeracyjnej. Dostęp taki wymaga uregulowania
w umowie międzyoperatorskiej (zresztą nie zawsze bezpośrednio z
operatorem danych numerów). Jest to warunek konieczny, choć nie zawsze
wystarczający. Bez tego nie dodzwonisz się do abonenta, nawet jeśli
będzie miał legalny numer.

W Internecie stosuje się podobne rozwiązania. Z dokładnością do
rozliczeń, rzecz jasna.