Re: Ciekawe porady

Autor: Izi (mcold_at_nospam.zp.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 11:11:24 MET

pio <piotrpacuk_at_poczta.onet.pl> wrote:
<ciach>
> Poczytuje grupe i wiem jedno na pewno 90% użytkowników narzeka na
> TPSA no i teraz moje pytanie : Czy są osoby zadowolone z użytkowania
> DSL 512kbit/s i jak to chodzi? Czy można podłączyć 6-8 komputerów
> (sąsiedzi) i jak według was bezie to chodziło?
Mieszkam w Szczeicnie, na w/w DSLu chodzi w tej chwili 12 uzytkownikow
(fakt, ze wiekszosc wykorzystuje siec do poczty i www, moze 3 korzysta z
p2p, i to delikatnie :-). Routerem jest Slackware na Pentium 133 32 MB RAM,
2 GB HDD. I nie narzekamy, do tej pory byla jedna przerwa (awaria to za duzo
powiedziane) okolo godziny.

--
Pozdrawiam
MZ