Re: Nieuczciwa konkurencja

Autor: Piotr Kondeusz (pit-nospam_at_sarzyna.net)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 22:54:26 MET

Użytkownik "maciek kanski" <kanski_at_N0SPAM123.ant.pl> napisał w wiadomości
> Propozycja: niech twoi klienci wpięci do NSNETu zgłoszą swojemu
> providerowi awarię polegającą na tym, że
> "nie mogę dotrzeć do numerów IP (tu podaj swoją klasę C) podczas gdy
> mogę się połączyć przez dial-upy TPSA, ONET i inne. Do czasu
> uregulowania naprawy zawieszam płatności"

Kiedys jeden z niezadowolonych klientow zglaszal kilka razy usterke to mu
odpowiedzieli: " Nie pasuje, rezygnuj". Jak juz pisalem wola klientow
niekonfliktowych, ktorzy do szczescia potrzebuja tylko poczty i mozliwosc
przegladania stron www. Oczywiscie dalem znac swoim klientom o problemie ale
np na ta godzine zaraz po wyslaniu posta na grupe, zostala siec odblokowana
wiec to jest taka zabawa w ciuciubabke. Dziecinada i nic wiecej a wygladalo
ze zajmuja sie tym dorosli ludzie...

> Chyba provider internetu działa w oparciu o jakiś regulamin i jest on
> zobowiązany do przyjmowania zgłoszeń o awarii.

Tak to mniej wiecej wyglada:
http://www.pit.sarzyna.com/1.jpg
http://www.pit.sarzyna.com/2.jpg

Problem w zasadzie jest nie do rozwiazania. Od znajomych administratorow
dowiedzialem sie, ze to jest naturalne i ze zostaje albo dogadanie sie albo
rewanz na podobnym poziomie. Dogadanie sie raczej nie wchodzi w gre bo
dzialania sa jednostronne a w jakies wojny nie mam czasu ani ochoty sie
bawic.

Pozdrawiam

--
Piotr Kondeusz    [ Pit ]