Re: Już jutro pożegnaszswój Polpak

Autor: SCV (scv_at_wroc.one.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 22:54:17 MET

"WłodzimierzGąsior" <net-bis_at_miechow.com> wrote in message
> Witam grupowiczów.Nazywam się Włodzimierz Gąsior, jestem dostawcą
internetu
> w Miechowie(36 km od Krakowa),to my postanowiliśmy upomnieć się o swoje
> prawa w czasie ,gdy Tpsa rok temu zaczęła wstawiać tłumiki,a teraz stajemy
> się świadkami nowej strategii-prawie 50 % podwyżki, i jak zdążyłem
zauważyć
> praktyka jest taka sama(pakiety giną jak piasek z worka Grzesia,a z CST
> słyszymy tylko Frame Relay,cir,cir,cir,cir........ ,jak długo
> jeszcze?
Źle się dzieje w naszym kraju. Sprzedajemy największe nasze firmy (a
właściwie to nasz poje* rząd ustalony przez niemniej poje* obywateli). Ty
martwisz się swoim FR, ja mam na głowie zasraną usługę, która zwie się
InternetDSL (codziennie kilkanaście(dziesiąt) zwisów i dodatkowo w promocji
kilka dłuższych awarii tygodniowo). Od dwóch miesięcy nie mam już
oferowanego 512kbps tylko 450 kbps w dobrych momentach. Gdyby nie SDI (cóż
za zabójcza prędkość) sąsiada i jego dobra wola, pewnie już nie miałbym komu
tego internetu rozdzielać. Znajomy także z Wrocka ma ten sam problem, z tym
że brak zapasowego łącza. Jeśli w najbliższej przyszłości tepsiarze nie
zmienią swojej głupiej strategii, wspomogę Pro Futuro, choćby nie wiem jakim
kosztem i wypnę się gołą du* na "krajwego" operatora.

PS Apel do kolegów administratorów ASK: nie kupujcie iDSL dopóki
(nie)działanie tej usługi się nie zmieni. Jeśli się jednak zdecydujecie,
radzę zaopatrzyć się w podręczną apteczkę ze środkami przeciwdepresyjnymi.

--
SCV