Już jutro pożegnaszswój Polpak

Autor: =?ISO-8859-1?Q? (net-bis_at_miechow.com)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 08:51:17 MET

Witam grupowiczów.Nazywam się Włodzimierz Gąsior, jestem dostawcą internetu
w Miechowie(36 km od Krakowa),to my postanowiliśmy upomnieć się o swoje
prawa w czasie ,gdy Tpsa rok temu zaczęła wstawiać tłumiki,a teraz stajemy
się świadkami nowej strategii-prawie 50 % podwyżki, i jak zdążyłem zauważyć
praktyka jest taka sama(pakiety giną jak piasek z worka Grzesia,a z CST
słyszymy tylko Frame Relay,cir,cir,cir,cir........ ,jak długo
jeszcze?Dlatego pozwoliłem sobie napisać poniższy tekst.

Biedny providerze ,jeżeli jeszcze nie dobiła Cię Neostrada (która nawiasem
mówiąc z taką samą prędkością pojawia się jak i znika-sam to rozwiązanie
testuję po godzinach w domu,a raczej moja żona),a udostępniasz internet z
jedynie słusznego źródła(Polpak T) i walczysz z zawieszającymi się
switchami,piorunami latem,złośliwymi mieszkańcami ,którzy chętnie przetną ci
życiodajny strumień bitów,to już wkrótce także u Ciebie pojawi się nasza
matka żywicielka i zaproponuje Ci jedynie słuszną drogę ku świetlanej
przyszłości czyli Frame Relay prawie za darmo ,czyli za symboliczą
złotówkę.Jeżeli zaobserwujesz coraz większą liczbę straconych pakietów (u
nas 35%) i coraz dłuższe pingi (800 ms) to widomy znak ,że na twoim łączu
rozpoczęła się kampania reklamowa nowej (oczywiście jedynie słusznej) usługi
FR.Na nic się zdadzą składane przez Ciebie reklamacje :najpierw telefoniczne
do CST w Warszawie ,gdzie miła Pani przyjmie skrupulatnie każdą twoją uwagę
i pozwoli Ci się użalić nad samym sobą z powodu nękajacych cię o każdej
porze dnia i nocy nigdy nienasyconych klientów,by na drugi dzień zupełnie
cię zignorować proponując wylanie swoich łez nie w jej rękaw ,ale na
nieczuły na twe żale faks 022-6225182.Nie przemawia do nich fakt ,że dwie
przecznice dalej masz analogiczne łącze, a tam straty pakietów są na
poziomie 3 %.Tym łączem zajmą się w drugiej kolejności,nie mogą cię przecież
doprowadzić od razu do całkowitego rozstroju nerwowego(jeszcze byś sobie coś
zrobił-a przecież nie o to chodzi, ktoś musi w końcu zbierać daninę ,a nuż
ten następny by tego nie potrafił )
Po czym nastąpi długa cisza..................... i jeszcze trochę ciszy
A ty w formie daniny będziesz musiał oddać tych swoich 80 klientów (z takim
trudem zdobytych -ileż to problemów trzeba było rozwiązać aby Romkowi z
19-stki wreszcie ruszył internet) tylko po to ,aby twoje łącze znowu
ruszyło(no nie tak od razu, może gdzieś po dwóch, może trzech miesiącach)No
ale ty będziesz już korzystał z nowej usługi FR, to nie to co przestarzały
Polpak T, i nie dociera do ciebie oczywista prawda ,że FR to ta sama usługa
co Polpak Topierająca się na tej samej sieci szkieletowej tylko zawinięta w
ładniejsze sreberko(znacznie droższe,no nie tak bardzo- niecałe 50%...)
My jesteśmy po pierwszym etapie-wylaliśmy swoje łzy na nieczuły faks,ale
znam osoby,którym po 3 miesiącach założono różowe okulary....
Pewnie wkrótce i mnie dobiorą różowe soczewki,ale chyba będę musiał poczekać
(to nie Vision Express)

Pozdrawiam

Włodzimierz Gąsior
Net-Bis s.c.
Miechów
net-bis_at_miechow.com

ps.adresy naszych routerów:212.244.183.194 -ten jeszcze
działa,213.25.11.102-objęty promocją TPSA