Re: Już jutro pożegnaszswój Polpak

Autor: Tomasz Nidecki (Nidas) (nidas_at_earth.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 14:04:59 MET

> PS Apel do kolegów administratorów ASK: nie kupujcie iDSL dopóki
> (nie)działanie tej usługi się nie zmieni. Jeśli się jednak zdecydujecie,
> radzę zaopatrzyć się w podręczną apteczkę ze środkami przeciwdepresyjnymi.

Witam!
Heh, no co tu duzo mowic, oczywiscie rownierz korzystam z DSL. Nie mam zbyt
wiele awarii ale zdecydowalem sie na wariant o przepustowosci 1 Mbps i boli
mnie fakt iz nie osiagam wiecej niz ok 600Kbps. Ten prog czasami sie zmienia
ale z dziwna systematycznoscia z uwagi na co zaczynam sie zastanawiac czy to
nie jest swiadome dzialanie TPSA.
Na szczescie nie zrezygnowalem z poprzedniego lacza ktore jest teraz moim
wybawieniem ;).

Pozdrawiam i zycze szczesliwego nowego roku

--
Tomasz Nidecki (Nidas)
http://www.earth.pl