Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?

Autor: Niko (niko_at_skasujto.notebook.neostrada.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 19:37:36 MET

Użytkownik "Szymon 'Komar' Konarski" <komarq_at_wp.SPAMIK.pl.INVALID> napisał w
wiadomości news:atb10j.1ak.1_at_komar.pl...
> "Red" <darost_at_priv.onet.pl> wrote...
>
> Hmmm, ja tam nie chcę nic pisać, coby nie zapeszać (tfu, tfu, tfu ;) ),
ale
> jeżeli modem ciągle jest połączony z routerem, to większość tych wpadek
jest
> nie istotna, ponieważ są to błędy w procesie autoryzacji. Wniosek: cały
czas
> mieć włączonego kompa albo mieć osobny router sprzętowy/programowy. :)
>
> --
> Szymon 'Komar' Konarski # pozdrowienia ... ode mnie ;)))

Racja. Po trzymaniu połączenia non-stop awarie występują jakby rzadziej - bo
nie ma problemów z autoryzacją. Jednak i tak zdarzaja się super awarie -
routerów usługowych (ostatnia od 8.20 do 9.25). Prawda jest taka, że to jest
usługa TESTOWA a nie w pełni działająca. Nie mam pojecia jak za usługę
NEOSTRADA+ mozna brać pieniadze - testy prowadzone przez użytkowników
powinny byc darmowe, lub wręcz powinno się nam za to płacić. Za co? Za to że
tracimy nerwy (o pieniądzach nie mówiąc) na próby dodzwonienia się pod numer
0800-lamerzy, walkę z betonem spod tego numeru (tylko raz na wiele prób
udało mi się połączyć z człowiekiem, który miał pojecie o czym mówi),
testowanie gównianego software'u Wanadoo itp, itd. Usługa powinna
wystartowac dopiero, gdy będzie w stanie zapewnić przez 7 dni w tygodniu
bezproblemowy stały dostęp do Internetu.
Czy jestem zadowolony z NEO+ - Oczywiście że tak! O ile działa ;)

Pozdrawiam
Niko

www.notebook.neostrada.pl