Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?

Autor: mentis (mentis_at_w.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 10:54:42 MET

> jak w tej chwili przedstawia sie sytuacja z jakoscia uslugi Neo+?
> Jak jest z awariami typu brak autoryzacji, a jak z ogolna kondycja
> lacza? W tej chwili mam Neostrade 256, dziala (po 2 wymianach modemu)
> od 2 miesiecy praktycznie non-stop, transfery zwykle (kiedy korzystam,
> czyli po poludniu) ok. 26K/s. Na styczen umowilem sie na przejscie
> na Neo+ i zastanawiam sie, czy bardzo bede zalowal ;)

Cytuje:
Szanowni Panstwo!

W imienu TELEKOMUNY uprzejmie przepraszam za zaistniale w listopadzie br.
utrudnienia w korzystaniu z Internetu. Spowodowala je niestabilna praca
routerow uslugowych. Zapewniam, ze zostaly podjete wszelkie niezbedne
dzialania w celu rozwiazania tego problemu.

Aby zrekompensowac Panstwu zaistnaile niedogodnosci w styczniu 2003 roku
obnizymy o 50% kwote abonamentu za usluge NEO+

bla bla bla

    Yann Gontard
    dyr. Pionu Multimediow
    Telelkomuna