Re: STALEL!CZE WAWA POWI|LE???

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 19:37:41 MET

> Neo+ nie jest takie złe . Czasami są awarie(w ostatnim tygodniu żadnej)
ale
> (podobno) niedługo ma się to skończyć ,mają wymieniać sprzęt na centrali.
Muszą się skończyć. Po pierwsze zbyt dużo kasy w to utopili, żeby się
wycofać, po drugie to kura znosząca złote jajka. Łatwo policzyć, że po
założeniu 12 tys. linii z samego abonamentu mają 2 miliony miesięcznie. A
tepsa nie jest aż tak głupia, żeby urywać kurze złote jaja, jak mawia
Siara. Dlatego chcą założyć ile wlezie, nawet 500 tys. linii. A nie
założą, jeśli będzie kiepsko działało.

Sam mam wielu znajomych w Warszawie, którzy mówią, że wprawdzie są awarie,
ale nie jest aż tak tragicznie jak to wynika z postów na grupach.