Re: IP polpaka -> telenergo, problem polpaka, katowice?

Autor: AK (akacz_at_inmediaWYCIEPTO.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 09:26:14 MET

Najgorsze jest to, ze TPSA robi to *celowo* aby zmusic uzytkownikow polpak-t
do przesiadki na FR/atm.
Zauwazylem dziwna zaleznosc:
godzina ok 00:10 , 00:30 do ok 09:30 rano (codziennie) lacze chodzi jak
kiedys za dawnych czasow, godziny pozostale tragedia
mysle ze jest to dzialanie z *premedytacja* ze strony tpsa. Placenie im
ponad 2000 PLN za to ze stoi u mnie ich HDSL to smieszne :-)
moge sobie swojego HDSL a postawic i zaoszczedze kupe pieniedzy, bo tez CIR
bedzie 0 kbps :-)
a 64 kbps CIR mam na modemie isdn, nawet wiecej bo razy 2, i kilka razy
taniej niz 3000 PLN za polpak z cir 64 :-)
BTW w rybniku jest zdaje sie dostep do netu przez pol34. polecem
www.ck.gliwice.pl moze to was bardziej ratuje niz tpsa.

---
Pozdrawiam,
Andrzej Kaczmarek