Re: IP polpaka -> telenergo, problem polpaka, katowice?

Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_NOSPAM.konta.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 19:37:47 MET

Witam,

> Najgorsze jest to, ze TPSA robi to *celowo* aby zmusic uzytkownikow
polpak-t
> do przesiadki na FR/atm.

Ano. Po przepieciu nas na nowy ruter (przy okazji upgradu polpak-fr/atm)
pingi po Polsce naprawde dostaly kopa - teraz (coprawda sobota) o 14.00
do wp.pl / onet.pl mam srednio 15ms (sic!). Niezaleznie od pory lacze dziala
jak trzeba.

Przy okazji - nie ma zadnych ACLek, przynajmniej u nas, dla tych co sie
o nie martwili :)
pozdr.

--
 Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006