Re: TP SA - jak to jest

Autor: User VATAZHKA (vatazhka_at_localhost.localdomain)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 09:27:02 MET

> Dyrekcja TEPS-y twierdzi, że wszystko jest OK - to jakoby świadomy wybór
> użytkownika!

Jak sobie nieświadomie modem na nogę upuścisz, też będziesz winił ISP?

> Nigdy z taką działalnością zagranicznych operatorów się nie spotkałem -
> czy TP SA robi to legalnie?

Sęk w tym, że to nie tepsa, tylko ty uruchamiasz durnego dialera. A że nie
przeczytałeś ostrzeżenia napisanego żółto na białym czcionką o wysokości 1
punkta w lewym dolnym rogu strony to już nikogo nie obchodzi...

> Może ktoś z tym już miał doczynienia? Jak walczyć?

W kolejności od najbardziej prawdopodobnych rozwiązań: zablokuj sobie
0-700, spraw sobie np. Linuksa, nie oglądaj pornuchów ;)

--
Beware the fury of a patient man.
		-- John Dryden