Re: IP polpaka -> telenergo, problem polpaka, katowice?

Autor: rashman (wojtek_at_konta.pl.tomoznawyciacprzyodpowiadaniu.com.waw.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 09:34:08 MET

> Najgorsze jest to, ze TPSA robi to *celowo* aby zmusic uzytkownikow
polpak-t
> do przesiadki na FR/atm.
I to w jakim finezyjnym stylu...

Wczoraj otrzymalem telefon z Tpsa nt. naszego zapytania ofertowego (6 mbit z
LB - to nie jest chyba jakas egzotyka...). Wyslane w listopadzie faksem,
poparte telefonami (licznymi) pozostawalo bez odpowiedzi. Jak maly sie
poczulem w momencie kiedy Pani z Tpsa oznajmila mi skad taki poslizg, jak
niewielka jest moja 'domyslnosc' moge wiedziec tylko ja i znajomy siedzacy
obok (mam swiadka, powtarzalem wszystko na glos co uslyszalem w sluchawce):

- Pan Grzegorz Sz. nie odpowiedzial panstwu na maila, poniewaz od miesaca ma
niesprawnie dzialajaca skrzynke pocztowa i nie moze wysylac maili.

Moze to jest bolaczka Tpsa? Moze po prostu zafundowanie im kilka kont
pocztowych rozwiaze problemy Polpaka, Neostrady?

> Zauwazylem dziwna zaleznosc:
> godzina ok 00:10 , 00:30 do ok 09:30 rano (codziennie) lacze chodzi jak
> kiedys za dawnych czasow, godziny pozostale tragedia
Moge pochwalic sie rownie pociesznym wynikiem.

> a 64 kbps CIR mam na modemie isdn, nawet wiecej bo razy 2, i kilka razy
> taniej niz 3000 PLN za polpak z cir 64 :-)
I pingi lepsze.

> BTW w rybniku jest zdaje sie dostep do netu przez pol34. polecem
> www.ck.gliwice.pl moze to was bardziej ratuje niz tpsa.
Rybnik z roznych wzgledow odpada. Nie slyszalem tam o dobrym centrum danych,
a propozycja, ktora otrzymalismy od pewnego providera z Rybnika raczej byla
w firmie tematem zartow, niz obiektem analizy i potencjalnym wyjsciem:)

Zdecydowanie lepiej jest 50 km dalej w K-cach.

r.