Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"

Autor: Jacek Orłowski (Jacek_at_Orlowski.Com.SpamRemove)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 15:44:30 MET

Użytkownik "Wojciech Skrzypinski":

> O, a myslalem, ze jestem sam. Warszawa, Centrala Mokotow (848/49) -
> juz 160-pare godzin bez dostepu.

Ktos pobije moj rekord ? Aktualnie jestem 330 godzin bez dostepu
(InternetDSL 1 MBit, Wroclaw).

Zresztą nt. zgłaszania awarii to można napisać cały esej - o bałaganie
informacyjnym, braku komunikacji z oddziałami terenowymi i jakiejkol-
wiek determinacji czy checi usuniecia usterki.

[...]
> W koncu wyslalem list do Y.Gontarda.

Sądzisz że to coś da ? Moze napisać też do Krystyny Czubównej ? :)

> Ja czekam z reklamacja, az zacznie mi dzialac. [...]

Ja tez choc nie wiem czy nie lepiej by bylo od razu złożyć skargę
do Dyrektora Okręgu. Czy ktoś przez to przechodził ?

Pozdrawiam
jO.