Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 14:37:49 MET

"Kondor" <kondor_at_konto.pl> wrote in news:asft35$39s$1_at_news.tpi.pl:

/ciach..../

> Ja na swoim koncie mam (w tej chwili) przerwe w polaczeniu - 150
> godzin. Dzwonie codziennie i slysze "Przekazemy do pionu wyzej" lub "o
> rzeczywiscie nie ma pan polaczenia". Ja mam synchronizacje, ale inetu
> brak. (czy tez tak macie?)

O, a myslalem, ze jestem sam. Warszawa, Centrala Mokotow (848/49) - juz 160-pare
godzin bez dostepu. Z 0 800 102 102 rozmawialem juz kilkanascie razy, dzisiaj
poinformowali mnie, ze prawdopodobnie zostalem calkowicie wypiety z portu - ale nie wiedza
czemu, nie wiedza tez kiedy ktokolwiek sie tym zajmie. Bez komentarza. Gdy po 3 dobach
bez polaczenia chcialem porozmawiac z przelozonym infolinii - dostalem 2 numery faksow -
faksy sa zajeta non-stop (nawet w sobote o 4 nad ranem). W koncu wyslalem list do
Y.Gontarda.

A oto link do mojego przypadku (sklej link) :
http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8
&selm=Xns92D6E3A0CDCC4WWZARC79634AGGGA%40212.85.112.42

Dodam tylko, ze gdy sprobowalem jeszcze raz z Wanadoo - wyswietla blad 721.

> Reklamacje pisemna juz zlozylem, choc pewnie wszyscy wiedza, ze
> najpierw trzeba zaplacic, aby w przyszlym miesiacu potracili. (ale
> odpowiedzi jeszcze nie mam).

Ja czekam z reklamacja, az zacznie mi dzialac. Jak dotad nie wiem za ile dni maja mi
zwrocic (bo wciaz nie dziala), a nie mozna liczyc na to, ze oni to dobrze policza.

> Niestety nie pozostaje nam nic innego oprocz wyzalenia sie, co
> powyzszym uczynilem.

:-)
Wojtek

P.S. Dodam jeszcze, ze mam jakies zaklocenia na linii (nawet po wypieciu modemu
DSLowego) i moj zastepczy modem analogowy jest rozlaczany co kilka minut.