Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"

Autor: Fallen (fallen_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 15:44:16 MET

Użytkownik Marek Gutkowski <hobbit_at_britnej.spirs.jest.piekna.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrnaunmro.1cm.hobbit_at_drone.dom.moveo.pl...
> Nie, bo trafiam do tych samych ;)

To faktycznie ich pech, ale możesz jeszcze zacząć dzwonić do tych od
zamówień i wtedy napewno wszyscy (no połowa) będa Cię znali :-)

> ATSD - zdarzało mi się dzwonić o 3 rano, czemu nie? Inna sprawa, że
> chodziło mi o trzecią godzinę awarii.

To dobrze, że nie zadajesz pytania: "to pan jeszcze nie śpi?"

> PS. Twoja sygnaturka ma problem. A dokładnie - delimiter.

Może lamerskie pytanie - o co chodzi?

Fallen