Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"

Autor: Marek Gutkowski (hobbit_at_britnej.spirs.jest.piekna.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 14:25:20 MET

W artykule <3dee115f_at_news.vogel.pl> Fallen napisał(a):

> To faktycznie ich pech, ale możesz jeszcze zacząć dzwonić do tych od
> zamówień i wtedy napewno wszyscy (no połowa) będa Cię znali :-)
Oczywiście, że dzwoniłem. Jak w całej Warszawie siadła autoryzacja, to
dzwoniłem do tych od zamówień, bo u technicznych było non-stop zajęte.
Nie byli zdziwieni.
> Może lamerskie pytanie - o co chodzi?
Delimiter to myślnik, myślnik, spacja. W poprzednim poście nie było
spacji.

--
//Too drunk. Fix later.
Hobbit <hobbit_at_britnej.spirs.jest.piekna.pl>