Re: oszustwo (?!?!)

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 23:53:15 MET DST

On Fri, 11 Oct 2002 08:56:19 +0000 (UTC), "Zbigniew Sikora"
<zs_at_hor.net.pl> wrote:

> Ty Futszak chyba jednak dyskutujesz głównie ze mną, a nie przyglądasz się
> problemowi. Wkładasz bowiem w moje usta słowa i poglądy, których nigdy nie
> głosiłem. Przejrzyj wątek jeszcze raz i zobacz, kto z nas dwóch ma większe
> zastrzeżenia do Tepsy i całej tej sytuacji.
> A ponieważ tak naprawdę nikt poza nami nie jest tym wątkiem zainteresowany -
> proponuję EOT.

OK

tak swoją drogą już mam to co chciałęm, tepsa podpiela mi SDI, moge na
nim Kazooooować do woli co też i czynie namiętnie (teraz przerwałęm bo
ściągam FreeBSD zapychając łącza Tepsa-Telia)

--
futszaK
Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018