Re: Moje 3 grosze czyli ameryka?ski punkt widzenia

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 23:53:41 MET DST

On Fri, 18 Oct 2002 13:47:52 +0000 (UTC), Marek Moskal
<moskit_at_irc.p-l> wrote:

> OK, z tego punktu widzenia masz racje.
> Tego nie wiem, ale z prezentacji na CiscoExpo wynikalo, ze ceny sa nizsze,
> dostarczajac przy usluge o wyzszych parametrach (np. TPSA CIR-64kbit/s a
> Tel-Energo gwarantuje 256kbit/s).

biorąc pos uwage fakt że podali takie info na CiscoExpo (nie na KST),
nie zaś na własnej stronce można wywnioskować dwie rzeczy:

1.Interesują się wyłącznie turbozajebiście dużymi klientami
2.Webmaster jest do dupy

zapytanie wysłałem przed chwilą, o wynikach poinformuje jak tylko
dostane jakąś odpowiedź

--
futszaK
Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018