Re: oszustwo (?!?!)

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 10:56:19 MET DST

Użytkownik "futszaK" <futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl> napisał w wiadomości

> jeśli uważasz za równowage sytuacje w której w wielu miejscach jest do
> wyboru jeden operator i dziwnym trafem wszędzie jest to TPSA to
> gratuluje umiejętności prawidłowego spostrzegania otaczającego świata

Ty Futszak chyba jednak dyskutujesz głównie ze mną, a nie przyglądasz się
problemowi. Wkładasz bowiem w moje usta słowa i poglądy, których nigdy nie
głosiłem. Przejrzyj wątek jeszcze raz i zobacz, kto z nas dwóch ma większe
zastrzeżenia do Tepsy i całej tej sytuacji.
A ponieważ tak naprawdę nikt poza nami nie jest tym wątkiem zainteresowany -
proponuję EOT.

bez urazy,
Z#